Over TELLSERVICE

Even voorstellen

Mijn naam is Paulina Mommaas, sinds 8 maart 2004 directeur van TELLSERVICE.

Tellservice levert verschillende diensten. Wij nemen voor bedrijven de telefoon aan, beheren hun digitale agenda’s, verrichten B2B telemarketing en ook mystery calls.
Wilt u meer details, deze vindt u bij Telefoonservice en Telemarketing.

Wij kunnen u nog veel meer over onze manier van werken vertellen, maar hieronder een korte impressie van enkele van de opdrachtgevers die hun jarenlange ervaring met Tellservice graag met u delen.

Klantreferenties

Administratiekantoor Telleman
www.telleman.nl
“Wij, Antoine en Natalie, hadden direct een positieve klik met Paulina van Tellservice. Een spontane vrouw die van aanpakken houdt en weet waarover zij praat; een topmeid! We weten wat we aan elkaar hebben, een half woord is meer dan voldoende. To-the-point no-nonsense principe”.


Gevelreinigingsbedrijf Beentjes
www.gevelreinigingbeentjes.nl
Men ervaart onze dienstverlening als zeer betrokken, meedenken met nieuwe ideeën voor hun bedrijf. Zij zouden niet meer zonder ons kunnen.


Cut The Web
www.cuttheweb.nl
Derk Pas denkt een beetje aan Rotterdam als hij aan Tellservice denkt, “niet praten maar poetsen”. Hands on, lekker duidelijk, eerlijk, oprecht, goed, helder, fijn om mee te werken. Een echte toegevoegde waarde voor Cut The Web.


Lemtech Lucht en Milieu Techniek
www.lemtech.nl
“Zelf komen wij er niet aan toe om periodiek potentiële klanten te benaderen, dus hebben wij de acquisitie “uitbesteed” bij het telefonisch dienstverlenend bedrijf Tellservice. Na een eerste kennismaking en briefing is Tellservice voor ons “koud gaan bellen”. Dit gebeurde op een zodanige persoonlijke wijze dat wij daar nog steeds voordeel uit halen.
Zij benaderen als ondernemer de prospects. Hierin zit duidelijk een verschil van benaderen. Zij springen direct en goed in op situaties die zich kunnen voordoen. Vanaf de eerste telefonische contacten krijgen wij tot op heden nog steeds enthousiaste reacties van contactpersonen van bedrijven welke door Tellservice zijn gebeld. Maar wat nog veel belangrijker is, is dat zij het voortraject hebben gedaan en wij inmiddels onze omzet zien groeien”, aldus Jacquelien van der Lem.


Lianne van Lith
www.liannevanlith.nl
Via mond tot mond reclame bij Tellservice terecht gekomen, er was direct een goede klik. Lianne ziet Tellservice als zeer betrouwbaar en goed in haar werk. Zij ervaart het bijna alsof zij de enige klant is, zò persoonlijk worden zij en haar cliënten behandeld.


W&M Gevelreiniging
www.wmgevel.nl
Martin Lakeman is via Gevelreinigingsbedrijf Beentjes met Tellservice in contact gekomen. Martin ervaart de samenwerking alsof hij zelf iemand op kantoor heeft zitten. Inzet, meedenken, altijd bereikbaar en een enorme kennis van mijn bedrijf. De kosten die hij kwijt is wegen niet op tegen de verdiensten die door de telefoonbeantwoording binnen gehaald worden.

© Tellservice - 2021 | KvK 37111050 | Webdesign: WNH